Skocz do zawartości

VU+ Zero 4K problem z zegarkiem


Krzysiek_Gdansk

Rekomendowane odpowiedzi

Czas z transpondera jest jeszcze gorszy niż czas z NTP.
Enigma2 co zmiana kanału pobiera czas z danego transpondera. Tam różnice w czasie dochodzą do nawet kilku godzin.
NTP nie powinien działać źle a serwery NTP, które są ustawione standardowo powinny działać OK.
Jednak mogą zdarzać się specyficzne przypadki w sieciach małych oraz takich jak Orange gdzie czasowo są kłopoty z NTP.
Czasem dochodzi nawet do sytuacji gdzie trasa do konkretnych hostów jest przerwana lub tak zagmatwana, że powoduje kłopty.
Wtedy niestety trzeba zmienić serwer.

Ja u siebie mam ustawione na serwerze NTP adresy:

  • 94.154.96.7
  • 46.175.224.7

Natomiast każde urządzenie w sieci pobiera czas z mojego serwera lokalnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.11.2021 o 14:20, Krzysiek_Gdansk napisał:

Dzięki za odpowiedź. Niestety opisana zmiana na pl.pool.ntp.org nie pomogła na długo.

a próbowałeś tego

To use this specific pool zone, add the following to your ntp.conf file:

	   server 0.pl.pool.ntp.org
	   server 1.pl.pool.ntp.org
	   server 2.pl.pool.ntp.org
	   server 3.pl.pool.ntp.org
Edytowane przez m2teusz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...