Gość s6s Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Specyficzne pytanie: czy nie da się zrobić jakiegoś moda żeby przy pogłaśnianiu/sciszaniu nie pojawiał się ten pasek info ze skalą głośności (pokazujący jak bardzo głośno właśnie ustawiamy nasz odbiornik)? Przyznam, że cholernie mnie to wnerwia, ozłocę każdego kto mi pomoże pozbyć się tej "ozdoby" - ponieważ kanały bywają różnej głośności (że nie wspomnę o okolicznościach wokoło) i bardzo często trzeba zmieniać głośność a te paski strasznie drażnią... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matzg Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Pewnie trzeba by wyłączyć odpowiedni kod w skin.xml Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość s6s Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Hmm, wyłączyć się nie da ponieważ jak się okomentuje całą sekcję <!--Volume--> wówczas pojawia się jakiś "natywny" pasek nie ze skórki (pewnie z samej Enigmy). Ale można poeksperymentować z rozmiarami i pozycją. Pozycję można podać poza ekranem i wtedy nie widać (lecz po co ma zjadać zasoby?) Rozmiary natomiast mozna dać jakieś bardziej dyskretne, np cieniutki paropikselowej szerokości paseczek po prawej ekranu, wygląda bardzo oszczędnie i nie przeszkadza a pokazuje co trzeba. Prosze jakby ktoś chciał się przekonać organoleptycznie: <!-- Volume --> <screen name="Volume" title="Volume" position="1239,260" size="2,170" backgroundColor="red" zPosition="10" flags="wfNoBorder"> <widget name="Volume" position="0,0" size="2,170" orientation="orBottomToTop" transparent="1" zPosition="0" > </widget> </screen>.. Ale chyba ważniejsze aby on po prostu znikał wraz z puszczeniem przycisku pilota - czy nie da się gdzieś zapodać żeby pojawiał sie jedynie przy regulacji głośności? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tux Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 To może również zakomentuj wpisy w skórce standardowej :) Nie wiem czy zadziała ale skoro zniknął na aktualnej skórce to jest wielce prawdopodobne, że tutaj też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość s6s Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Okomentowanie w skin_default.xml nic nie dało, nadal pojawia się... A a propos tej drugiej części mej wypowiedzi? Otóż gdzie znajdują się wpisy regulujące timing pokazywania tychże pasków? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość herpoi Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Spróbuj w swojej skórce zmienić screen Volume na taki: <!-- Volume --> <screen name="Volume" title="Volume" position="0,0" size="1,1" zPosition="-10" flags="wfNoBorder"> <widget name="Volume" position="0,0" size="0,0" orientation="orBottomToTop" transparent="1" zPosition="-10" > </widget> </screen> lub taki: <!-- Volume --> <screen name="Volume" title="Volume" position="0,0" size="1,1" zPosition="-10" flags="wfNoBorder"> </screen> Co do timingu, zdaje się że w /usr/lib/enigma2/python/Components/VolumeControl.py masz następępuący wiersz: self.hideVolTimer.start(3000, True) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rok666 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Co do timingu, zdaje się że w /usr/lib/enigma2/python/Components/VolumeControl.py masz następępuący wiersz: self.hideVolTimer.start(3000, True) Żeby się do tego dostać musiałby mieć źródła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tux Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 A jaki jest problem zassać źródło z GITa? Chyba jedyny taki, że trzeba chcieć :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość herpoi Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Jeszcze dodam od siebie, że w oryginalnych repozytoriach OpenPLi znajduje się paczka enigma2-src. Jest to zbiór plików *.py dla danej wersji enigmy. Fajnie gdyby taka paczka była także w repo G2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tux Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Docelowo będzie w repozytorium. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość s6s Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 A jaki jest problem zassać źródło z GITa? A mógłbyś zrobić taką uprzejmość i podać link? Ponieważ nie wiadomo w sumie którego GITa... Czy może ów link okaże się adekwatny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tux Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Linka nie pamiętam teraz. Szukaj w Google max-tdt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość s6s Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Spróbuj w swojej skórce zmienić screen Volume na taki: <!-- Volume --> <screen name="Volume" title="Volume" position="0,0" size="1,1" zPosition="-10" flags="wfNoBorder"> </screen> A dlaczego size="1,1" a nie ="0,0"? Po co ten jeden piksel? Właśnie próbuję "0,0" (bez zmiany innych parametrów) i OK tzn. nic nie widać ;) Po prostu intryguje mnie ten jeden piksel, czy probelm w jakiejś zgodności czy kompatybilności itp? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość herpoi Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Nie miałem pewności jak enigma zareaguje na screen o rozmiarze 0,0 dlatego zostawiłem dla bezpieczeństwa 1,1 , żeby się nie wysypało. Ale jak może być 0,0 to ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.