Skocz do zawartości

Oscam jak urchomic ?


Rekomendowane odpowiedzi

Moim boxem jest VU+ zero czyli box z e2. Przyznam się ze jestem laikiem w tym temacie i jak wielu znalazłem oscam i cfg pod niego ale jak u wielu odrazu jest masa problemow:

Ogólnie to potrzebuje oscama który by czytał kartę Redlgiht [ provider 43800 ] w slocie oraz by działał cs po clini [ protokole cccam ].

 

 

A wiec:

- może ktoś ma cfg pod co szukam i się podzieli

- może ktoś poprowadzi mnie jak to wszystko ustawić by śmigało

- w tym znalezionym cfg pod nc+ seca zacząłem zmieniać cfg pod cs [  widzi server ale jak chce oglądać to mam takie coś (dvbapi) Demuxer 0 no enabled matching ecmpids -> decoding is waiting for matching readers!

- nie wiem co robie zle ?

Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych. Proszę poprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chciałbym wychodzić przed szereg ale chyba pomyliłeś forum, tutaj nie znajdziesz informacji o VU+. Aczkolwiek znajdziesz sporo wiedzy ogólnie o E2 i Oscamie.

Potrafisz edytować i wgrać do boxa przez ftp (np. Total Commander) pliki oscam.conf czy oscam.server?

 

 

P.S. Nie wiem w jakim języku pisałeś ale jest daleki od polskiego, szanujmy kulturę języka. :)

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1} Jeśli chodzi o pisownie:

- nie rozumiem czemu na tym forum nie możecie zrozumieć ze ktoś mieszkał jak ja włoszech a teraz mieszka w PL i ma problemy z językiem ?

- do poprawy używałem automatycznego poprawiania w chrome

2} Jeśli chodzi o oscam i i post kolegi Quell

- wcale nie pomyliłem bo widzę tutaj ze w nbox jest  tylko oscam chyba używany bo nie widzę innych camów a enigma tam i tu ma wiele wspólnego.

- już mi śmiga karta myślę ze tak na 70% bo szeregu opcji nie używam w cfg [ bo nie wiem jak to najlepiej ustawić ] NP:

= jeden kanał wymaga zdjęcia pinu;

= nie wiem jak wygląda wpis do wymiany w cachex