bogdanm Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Moim boxem jest VU+ zero czyli box z e2. Przyznam się ze jestem laikiem w tym temacie i jak wielu znalazłem oscam i cfg pod niego ale jak u wielu odrazu jest masa problemow: Ogólnie to potrzebuje oscama który by czytał kartę Redlgiht [ provider 43800 ] w slocie oraz by działał cs po clini [ protokole cccam ]. A wiec: - może ktoś ma cfg pod co szukam i się podzieli - może ktoś poprowadzi mnie jak to wszystko ustawić by śmigało - w tym znalezionym cfg pod nc+ seca zacząłem zmieniać cfg pod cs [ widzi server ale jak chce oglądać to mam takie coś (dvbapi) Demuxer 0 no enabled matching ecmpids -> decoding is waiting for matching readers! - nie wiem co robie zle ? Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych. Proszę poprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Quell Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Nie chciałbym wychodzić przed szereg ale chyba pomyliłeś forum, tutaj nie znajdziesz informacji o VU+. Aczkolwiek znajdziesz sporo wiedzy ogólnie o E2 i Oscamie. Potrafisz edytować i wgrać do boxa przez ftp (np. Total Commander) pliki oscam.conf czy oscam.server? P.S. Nie wiem w jakim języku pisałeś ale jest daleki od polskiego, szanujmy kulturę języka. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...