Skocz do zawartości

U-boot 1.3.1 03 jak wgrac nowy soft 8.3.0


Gość Xus

Rekomendowane odpowiedzi

witam jestem nowy w tych sprawach.

nbox mam kilka dni i chcialem wgrac do niego nowy image. przegladalem forum i watki odnosnie wgrywania  i jakos nie do konca to trybie o co tam chodzi

obecnie mam open PLI freebox V8.1 mod by TUX live

Version: Relaease 8.2.0 2013-04-09

 

gdy wlaczam dekoder mam napis u-boot 1.3.1 053<--- ktory uboot to jest ?? "freebox" Multiuboot B4T fix" czy moze cos jeszcze innego??

jak na pena wgrywam image:

Image ADB5800xx

Dla NAND:

ADB5800xx_freebox_OpenPLi_mod_by_tux_live_nand_08_06_2013.tar.gz

 

 

postepuje zgodnie z wytycznymi:

 

- Sformatować pena na fat32;

- Ściągnąć najnowsze kompilację Freebox by tux;

- Rozpakować. Wgrać bezpośrednio na pena 3 pliki: kernel.img, rootfs.img, update.img;

- Dekoder jest wyłączony z prądu;

- Podpiąć pena do dekodera;

- Trzymając wciśnięty klawisz POWER na panelu przednim dekodera włączyć tuner do prądu;

- Trzymać wciśnięty klawisz POWER póki nie pojawi się napis PROG na wyświetlaczu → po pojawieniu się napisu PROG puścić klawisz POWER -> od tego momentu zaczyna się wgrywanie nowego oprogramowania do NAND;

 

podlaczam prad do box-a pen juz tam siedzi wciskam power i po chwili FAIL.

co robie nie tak ale moze wgrywam nie taki soft jak trzeba

pomozcie dobrzy ludzie od kilku dni siedze czytam i juz nie wiem o co chodzi. a nie chce tez uwalic box.

 

ps. jak chce zrobic aktualizacje online tez nie moge.

mam soft w nand

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość antoni531

Możesz mieć taki przypadek jak mój. Zmieniałem peny ale wszystkie formatowałem w Windowsie również na różnych kompach z różnymi wersjami windy. Dopiero na którymś forum wyczytałem, że należy użyć do formatowania np. HP-USB-Disk-Storage-Format-Tool

No i poszło później wszystko gładko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji