Gość Xus Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 witam jestem nowy w tych sprawach. nbox mam kilka dni i chcialem wgrac do niego nowy image. przegladalem forum i watki odnosnie wgrywania i jakos nie do konca to trybie o co tam chodzi obecnie mam open PLI freebox V8.1 mod by TUX live Version: Relaease 8.2.0 2013-04-09 gdy wlaczam dekoder mam napis u-boot 1.3.1 053<--- ktory uboot to jest ?? "freebox" Multiuboot B4T fix" czy moze cos jeszcze innego?? jak na pena wgrywam image: Image ADB5800xx Dla NAND: ADB5800xx_freebox_OpenPLi_mod_by_tux_live_nand_08_06_2013.tar.gz postepuje zgodnie z wytycznymi: - Sformatować pena na fat32; - Ściągnąć najnowsze kompilację Freebox by tux; - Rozpakować. Wgrać bezpośrednio na pena 3 pliki: kernel.img, rootfs.img, update.img; - Dekoder jest wyłączony z prądu; - Podpiąć pena do dekodera; - Trzymając wciśnięty klawisz POWER na panelu przednim dekodera włączyć tuner do prądu; - Trzymać wciśnięty klawisz POWER póki nie pojawi się napis PROG na wyświetlaczu → po pojawieniu się napisu PROG puścić klawisz POWER -> od tego momentu zaczyna się wgrywanie nowego oprogramowania do NAND; podlaczam prad do box-a pen juz tam siedzi wciskam power i po chwili FAIL. co robie nie tak ale moze wgrywam nie taki soft jak trzeba pomozcie dobrzy ludzie od kilku dni siedze czytam i juz nie wiem o co chodzi. a nie chce tez uwalic box. ps. jak chce zrobic aktualizacje online tez nie moge. mam soft w nand Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maczb Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 niestety box nie wszystkie peny lubi spróbuj na innym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...