Gość Lukalago Opublikowano 10 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2018 Czy u was tez ostatnio jest jakiś problem z transponderem 11508? Cały czas mam puzlowanie obrazu, na innych tr jest ok. Antena i konwerter na 100% ok. Mam wrażenie, że zaczęło to występować po ostatnich aktualizacjach niektórych pakietów. Edit: Problem rozwiązany! Obok tunera leżał router LTE, najwyraźniej pasmo 1800 (u mnie Orange - 1760,3 – 1769,9 MHz) zakłócało pracę częst. pośredniej 1758 MHz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.