Marcin Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Nie znam się na tym a chce rozbudować swoje Solo2 o głowicę DVB-T/T2 pod USB. Dzisiaj pożyczyłem od sąsiada by sprawdzić jak ze sterami w repo na OpenATV no i działa jakiś tam noname. Musiałem w pierwszej kolejności podpiąć pod kompa by móc sprawdzić co tam jest w środku by dobrać sterowniki. Zostawił bym go u siebie ale niestety jest bardzo wolny. Przełączanie między kanałami SD a HD trwa długo. A już nie wspomnę o skokach między CH24 a CH60 (przykładowo) Chce coś niezawodnego. Ciekawe, czy coś takiego by poszło: http://www.komputronik.pl/product/92188/Sprzet_komputerowy_/Podzespoly/Not_Only_TV_Tuner_DVB_T_LV5TDelux_USB_2_0.html Jest napisane, że niby ma DAB+ ale OpenATV raczej tego nie obsłuży Szukam czegoś do max 100PLN Sterowniki jakie są w repo: [attach name=drive_dvb.png type=image/png]16649[/attach] [attach name=drive_dvb_.png type=image/png]16651[/attach] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość artur_n Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Jedynie mogę powiedzieć że używałem tego tunera przy RPi do strumieniowania DVB-T po lan. Działało to przyzwoicie. Siedzi tam Realtek RTL2832U Drivery w OpenATV widzę są do tego tunera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 11 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 Dzięki. Patrzę, że do tego trzeba adapter pod kabel antenowy. W sumie wychodzi ponad 100PLN. Szkoda. Poszukam, może gdzieś znajdę używany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...